kontakt
Syyskuu 05, 2010, 12:33:07 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: "Mä olin niin huono että:"  (Luettu 1033 kertaa)
Viidakko
Administrator
Sr. Member

Poissa Poissa

The Wanker Of Oz

Profiili
« : Marraskuu 24, 2007, 05:52:07 »

Tuossa juuri lähibaarissa, poltin törön ja join viinaa.
Seuraavaksi rupesin jotain sekoileee origamijuttuja. Aloin näyttää yhelle mimmille miten tehdää origamiks kurki. No vittu kädet pelas mut meitsi kännissä horju ympäri kämppää. Se mimmi, katos aikaa sitten ja mä siihen horjuilee ja taittelee sitä juttuu. Mä huomasin et mimmit katos, mut silti mun oli pakko vääntää se vitun lintu. Sit mä näiin et ne mimmit nojaili tuol ulko-oven lähistöl. Vittu, ainaki kolme kilsaa. No meitsi sheriffinä painoi mestoille. Pitkä epävarma matka. Sanoin jotain:  "hrffdfggggfgfgfgfg...arggghhbunnngfhgfg hdolofhgfhgf". Täyttä uugghbondloa,ja sitten ne mimmit olikin katesissa. Taisi jäädä mainitsematta, että suorittaessani ylvästä exittiä, törmäsin lasioveen.Siis niinku suoraan, yllättämättä. Siin oli oviiaukko, mut siit ei nyt fysikaalisesti päässy läpi. BAM! Ja sit vietin ainakin vartin repiessä sitä ovea auki. Mä yritin mennä siitä ovesta länkkärityyliin, mut se olikin liukuovi. Sitten se lasi ja mä mittailtiin naaman pinta-alaa.

T: Mitä tehdä? olin niin huono, ja tarvitsin rahaa!
 bomb
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 24, 2007, 05:54:25 kirjoittanut Viidakko » tallennettu

Asfaltti
Full Member

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : Joulukuu 02, 2007, 19:08:10 »

No huhuh!!  lol
Jannu oli kyl toooosi huono. Jatka samaa rataa kyl se siintä.
Siihen toiseen asiaan. Mä laitoin sulle vähä...
tallennettu

kannattaa, ei kannata.
Viidakko
Administrator
Sr. Member

Poissa Poissa

The Wanker Of Oz

Profiili
« Vastaus #2 : Lokakuu 15, 2008, 15:45:47 »

-Miestä äkevämpää-

Meninpä tuossa perjantaina pienessä sievässä yhteen baariin (,Málaga, España). Tivasin siinä sit jägermeister-panosta.
Ei ollu. Eikä tequilaa.
-No mitä teil sit onhä?
Se äijä  rupes latelemaan ja mä pysäytin sen siihen absintin kohdalle.
Hoi, aina oon halunnu kato maistaa hei.

No se shotti tuli siihen ja mä gulppasin sen naamaan sillain isosti heittämällä.
Neste suorastaan sihahti kielen läpi ja eka tuntui siltä että mun kielen pinta oli marsilainen aavikko.
Juoma muutti mun kielen kuivuneeks pesusieneks. Ja sit mun kurkkuun muodostui aukko, jollainen
luultavasti syntyy kun juo Kodin Putkimiestä, mutta aivan varmasti syntyy kun kaataa asetonia styroxiin tai kusee hankeen.

Seuraavaksi tuli kuuma aalto, joka laajensi mun kallon luut ja sitten mun pää alkoi heilua kuin metronomi. Päässä sihahti.
Tovin päästä pystyin laskemaan lasin tiskille.

Mieleni kävi hiippaillen hakemassa takaraivosta purskahtaneet kallon ja aivonpalaset lattialta ja seiniltä pienellä lapiolla ja kippasi ne pääni sisään. Taputteli sitten kallon muotoonsa kuin pikkulapsi tasoittaa hiekan leluämpäriinsä  hiekkalaatikolla.
Kurnutettuani siinä tovin kovin yllätetynoloisena, päästin suustani pitkän pfhauksen. Hhhhhhhhhh-fffffiiiiiii--hoooo...
En halunnut, mutta kuulostin pilliltä, joka päättää pitkän ja tylsän tiistaisen työpäivän harmaalla terästehtaalla.

Tiukka cooliusarviointi ympäristöstä. Noi pari pimua tuossa vieressä ovat keskittyneet höpinöihinsä,
 eikä muitakaan nyt juuri näy. Selän takana olevat ovat selän takana. Hyvä.Kenties kehtaa olla vielä. Vinkkasin baariäijän siihen kuulusteltavaksi semihermona.
-Öö..Höööörrfff.. Kuin monta prossaa vahvaa mitä helvettiä toi oli?
Vastaus oli mojovan miehekkäät 85 volttista absintia ja l-e-v-e-ä hymy. Voi vittu, jotain rotia tähän hommaan, vaikka laki&järjestys ovatkin tamppooneina huopatossutehtaalla.

Kymmenen minuutin päästä mulla ei ollut enää yhtään hauskaa, mä olin ihan naamat.
Tälläkertaa en paininut lasiovien kanssa, vaan olin oikea herra Käytösoppi, mutta siis naamat.
Jotain mä turisin ja mutisin siinä pari tuntia enimmäkseen keskenäni, välillä niille vosuille siinä niin.
Haastoin myös baariveijolle, että vittu silmä silmästä: SSSSSLLLLLAAAYYYEERRRIIIÄ kehiin. Ei ollu. Yllätys.

Halvaksihan se sitten loppujen lopuksi tuli. Yks shotti ja puolikas rommikola ja sit läpsyttelyä himaan.
Vittu ei enää ikinä absinttia. Tai no ainakaan tollee huikalla nassuun. Urf.

Shotti maistui naamarissa seuraavan illan ekaan bisseen asti.

disgusted
tallennettu

Humpauttaja
Newbie
*

Poissa Poissa

<a href=

Profiili
« Vastaus #3 : Lokakuu 15, 2008, 20:25:54 »

"HUUTONAURUT" 
tallennettu
Viidakko
Administrator
Sr. Member

Poissa Poissa

The Wanker Of Oz

Profiili
« Vastaus #4 : Marraskuu 05, 2009, 18:16:37 »

Tonttila ja Jokinen kävivät täällä. No siis puoli vuotta sitten, tulee vähän viiveellä tämä.

Tottakai me mentiin siihen samaan absintti-mestaan. Jokinen ja minä vedettiin yhdet shotit naamaan, sillai puoliksi nössöillen. Tonttila huitas länkkärinä kaksi suht nopeesti peräkkäin ja noin 3 minuutin päästä alkoi huutopaini ja kikkailumekastus.
---
Tarina nopeasti nippuun: Kännäämisen päätteeksi Mr. Two-shot Absinth sammui vessaan siten että jalat olivat ammeessa, kroppa vessanpöntöllä ja pää bideessä.
tallennettu

Viidakko
Administrator
Sr. Member

Poissa Poissa

The Wanker Of Oz

Profiili
« Vastaus #5 : Marraskuu 17, 2009, 00:20:34 »

Broidilta tuli tällainen:
Absintti
Peter Frangén ja Absintti. Ainoastaan hauska niille, jotka ovat kyseistä juomaa joskus nauttineet.
 lol disgusted
tallennettu

Viidakko
Administrator
Sr. Member

Poissa Poissa

The Wanker Of Oz

Profiili
« Vastaus #6 : Marraskuu 17, 2009, 02:26:25 »

Jaloviina TV-spot
Pakkohan tämäkin klassikko on tähän laittaa.
 thumbsup
tallennettu

Sivuja: [1]
Tulostusversio
Krunot : Kurnutus  |  DiibaDaaba  |  Kumpi- & Kampikammio (Valvoja: Viidakko)  |  Aihe: "Mä olin niin huono että:"
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.092 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.